Ile kosztuje sklep internetowy?

, 28 lutego 2018
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Handel w obecnych czasach w znacznym stopniu zmienił swoje oblicze w stosunku do tego, co można było obserwować jeszcze dziesięć lat temu. Tradycyjne sklepy stacjonarne są z dnia na dzień wypierane przez swoje internetowe odpowiedniki. Trend ten wzmaga się z tygodnia na tydzień, dlatego też warto się przyjrzeć samemu procesowi tworzenia internetowej placówki handlowej, w tym w szczególności kosztom.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Jak do tego się zabrać?

Bez względu na to, w jakiej branży będzie działał sklep konstrukcja jego internetowego serwisu będzie wyglądała w podobny sposób. Katalog produktów, podgląd każdego z nich, możliwość wkładania zakupów do wirtualnego „koszyka”, czy wreszcie zautomatyzowane płatności online – takie najgłówniejsze elementy kojarzące się ze sklepami internetowymi wymieni każdy kupujący, który choć raz miał możliwość skorzystania z tej formy zakupów.

Oczywiście możliwości i opcje w konstrukcji strony online są praktycznie nieograniczone. Trzeba jednak pamiętać, że to, ile kosztuje sklep internetowy w głównej mierze zależy właśnie od stopnia skomplikowania jego projektu. Zasada jest prosta – im sklep bardziej typowy, tym jest tańszy. Wraz z jego odchodzeniem od utartego standardu cena wykonania wzrasta. No właśnie – więc jaki jest właściwie koszt otworzenia sklepu internetowego?

Z szablonu czy od podstaw?

Jeśli zakładając sklep internetowy zdecydujemy się na skorzystanie z gotowego szablonu, to miesięczna cena jego utrzymania na specjalnej platformie e-commerce wynosi zazwyczaj w granicach kilkudziesięciu złotych. Trzeba jednak pamiętać, że oferta taka zazwyczaj skierowana jest do sklepów małych, oferujących nie więcej niż 1000-2000 produktów.

Wraz ze wzrostem ilości możliwych do wystawienia na sprzedaż produktów rośnie także miesięczny abonament. Niemniej wciąż są to ceny akceptowalne, mieszczące się w granicach 100-200 zł miesięcznie, stąd też oferta platform takich jak Sky-Shop.pl, oferujących tanie, abonamentowe szablony sklepów online jest jak najbardziej godna polecenia.

Warto pamiętać, że w ofercie takich platform znajdują się także opcje dla bardziej wymagających klientów, czyli większych sklepów, oferujących nawet dziesiątki tysięcy produktów, a także dla przedsiębiorców, którzy chcieliby stworzyć swój sklep całkowicie od podstaw, a koszt sklepu internetowego na starcie jest dla nich wydatkiem bez większego ograniczenia wysokości.

Czy warto?

Przyszły sprzedawca online, jeszcze nieobeznany z rynkiem nie powinien się zbyt długo zastanawiać, lecz sięgnąć po sklep z szablonu, co w znacznym stopniu przyspieszy rozpoczęcie sprzedaży, a także obniży koszty, jakie musi ponieść już na samym starcie działalności.

Wraz z rozwojem przedsiębiorstwa można z kolei pokusić się o wykonanie indywidualnej grafiki sklepu, tak aby była w pełni dostosowana do danego typu działalności handlowej.

Treść sponsorowana

Polub nas na Facebooku

Wiadomości z powiatu: szydłowieckiego, skarżyskiego, opoczyńskiego, koneckiego, przysuskiego i okolic



Drodzy czytelnicy!

Wasz głos jest dla nas bardzo ważny. Chcemy pisać o rzeczach, które są najbardziej istotne dla naszej lokalnej społeczności i są wam najbliższe. Jeśli jest jakaś sprawa, historia, wydarzenie, które chcielibyście nagłośnić piszcie do nas na kontakt@odrowaz24.pl

Zachęcamy również do przesyłania do nas ogłoszeń o pracę, drobnych ogłoszeń sprzedam/kupię, oraz innych, które z miłą chęcią nagłośnimy pośród naszej rosnącej lokalnej społeczności pięciu powiatów Ziemi Odrowążów.

Czekamy na wasze informacje - Redakcja Odrowąż 24

Możesz też dodać bezpośrednio informację TUTAJ