Promocja Szydłowca w raporcie Interaktywnie.com

, 30 maja 2018
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Serwis Interaktywnie.com regularnie publikuje raporty dotyczące wybranych zagadnień z branży marketingu internetowego oraz sprzedaży w Internecie. Najnowszy raport, opublikowany 29 maja, porusza temat content marketingu oraz jego znaczeniu w promocji.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

W raporcie zawarte zostały nasze pomysły na promocję Szydłowca oraz regionu Ziemi Odrowążów. Choć wiadomo, że dużym miastom jest łatwiej się reklamować, nie oznacza to, że mniejsze miejscowości nie mają szans na efektywny marketing. W raporcie można przeczytać o naszych pomysłach na wykorzystanie content marketingu do promocji miasta.

Czytelnicy raportów Interaktywnie.com to wyspecjalizowana, wysokiej jakości grupa odbiorców o affinity indeksie wynoszącym ponad 250 w najbardziej prestiżowej grupie docelowej – dyrektorzy, kierownicy, menedżerowie i specjaliści. Raportom patronują Onet, Wirtualna Polska, Interia, Gazeta.pl, a także Business Insider Polska. Oznacz to, że publikacje są promowane przez największe portale horyzontalne w Polsce, a także polską edycję globalnego, uznanego serwisu biznesowego.

Jest to więc kolejna forma promocji Szydłowca, jako świetnej atrakcji turystycznej na mapie Polski! : )

Massive Marketing mający siedzibę w Szydłowcu, jest partnerem raportu ,,Content marketing 2018″.

Raport można pobrać klikając TUTAJ.

 

Polub nas na Facebooku

Wiadomości z powiatu: szydłowieckiego, skarżyskiego, opoczyńskiego, koneckiego, przysuskiego i okolic